Tema: Re: Sony Xperia U (ST25)
Autorius: padugne
Data: 2012-06-07 15:03:15
On Thu, 07 Jun 2012 14:02:48 +0300, mindis wrote:

> nereikalingas daiktas

Kaip kam. Ar sakysi, kad tie kas nori rasyt lietuviskai yra "nenormalus
zmones"?

> sitas jo, o androidas tuo neserga?

Neserga. Androide kiekvienas appsas gali laisvai komunikuot su kuo nori.
Uz tai beje androidas gana nemazai kritikuojamas.

> nu ir ka te telefone labai apsikeitinet reikia?

Man pvz nesenai reikejo vienam iphone turetojui duot vieno webinio appso
offline demuske. Androide jokiu problemu. Iphone be specialiu
issidirbinejimu - no chance.

Ir cia tik mazas pavyzdelis, pavartojus kasdiena imi pastebet kaip ima
"spausti batai".

Va kad ir tie visi Cloud sprendimai. Jei androide gali integruot visiskai
belekoki tau patogu cloud tiekeja, tai iphone arba ji palaiko visi tave
dominantys appsai arba nutinka ablomas.

Cia jau nekalbant apie tokius tik "nerdams" idomius toolzus kaip banalus
ftp.

> o kam? kad is bobos ar bobai kokia fotke su gelytem ar koki shudina
> gabala permest? o jei rimciau, tai siaip ar taip naudoju dropboxa ir co,
> tai jokiu problemu su failu permetimais neamatau.

Va tipiskas atvejis is gyvenimo: pries pora savaiciu buvau pas klientus
ziuriche, tam kad aptart reikalus su jais ir su ju subrangovais. Is
gadgetu pas visus ipadai ir iphonai.

Ir zinoma kaip visada greitai imama reikalaut visokiu dokumentu. Tie
dokumentai mano ipade zinoma yra, bet va perduot i ju ipadus nera kaip.
Laisvai prieinamo wifi didesnese firmose paprastai nera, moket uz
roaminga kazkaip tas pats kas prisideginet cigarete paemus 100lt
banknota. Zinoma galima, bet kazkaip nei seip nei taip. Per bliutufa
niekas nesisiuncia.
Tasytis dar ir usb sticka dubliuojanti ipado turini kazkaip irgi
idiotiska (ji ten visaip atnaujinti ir t.t.).

Tai vat ir susitariama, kad "rytoj atsiusiu emailu". Tai cia tas
nuostabus gadgetu pazadas, kad palengvins normaliu zmoniu gyvenima?

> P.S.jei AtA jobsas mane kad nereikia, reiskia ir nereikia :)

Amen.

--
kthxbai.