Tema: Re: Sony Xperia U (ST25)
Autorius: Pranas
Data: 2012-06-07 15:40:51
Tai tada as savo uoboli ne pagal paskirti naudoju. Ner pas mane jokiu
gagetu, tviteriu, feisbuku. Tik skaipas (ir tas nepaleistas). Is
notifikaciju, tai tik praleistu skambuciu gaunu. Na dar app store paraso,
kai updeitu buna. Meilai tikrinami tik pagal poreiki. Iklaudu nesinaudoju.
Dar jei leistu muzika ant dvieju kompu sinchronizuot (nebt neistrintu
prisijungus prie kito kompo), butu labai gerai.

Vistiek obuolys geriau uz anksciau tureta htc su wm6. :)

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/