Tema: Re: Sony Xperia U (ST25)
Autorius: padugne
Data: 2012-06-21 11:12:46
On Thu, 21 Jun 2012 09:14:05 +0300, Aladdin wrote:

> Na as tikejausi kad kazkiek normalu enterprise suprantu:) Kaip as

Akivaizdziai - ne.

> suprantu, kompas normaliam enterprise'e turi buti sukonfiguruotas taip,
> kad del tu exe failu labai nereiktu myzcioti. Sakau autorun'as

Tai neimanoma, todel myzcioti reikia visada.

> uzdiseiblintas. O kas bus jei juzeris pamatys nematyta faila ir nutars
> pasiziureti kas cia? Aisku manau kad paprasciausia ir lengviausia yra
> popieriais priversti vartotojus kazka daryti.

Taip ir daroma.

> Nors siaip manyciau tokiuose grieztuose enterprise'uose ir visokiu USB
> stick'u kaisiojimas turetu buti tabu ir blokuotas. Galu gale, jei

Taip ir butu jei tai nebutu butina darbui. Na o tos tavo uteles darbui
nebutinos. Ir dargi daug kur banaliai nelegalios, juzinimas yra tolygu
kriminaliniam nusikaltimui.

> kontora tokia rimta ir didele, manau tikrai nesunku tureti nuo tinklo
> atjungta "nesaugu" kompiuteri, i kuri galima butu kaisioti stikus, exe
> leisti, is isoriniu saltiniu dokus perpumpuoti.

o kas ta kompiuteri "valys" po kiekvieno juzinimo? Ir kiek tai kainuos?
Kaip pagryst sanaudas?

> Na tai jau cia istaigos peripetijos, kai kas naudinga, kai kas gal ir
> perlenkta. Bet tai ir android atveju nieko nepakeistu, butu tas pats
> gemorojus.

Tos periperijos yra realybe bet kurioje didesneje firmoje turincioje savo
IT departamenta.

> As pilnai sutinku, kad verslo aplinkoje JB tabu, bet iseiciu yra ir
> galima kazka sumastyti tai tikrai. Man iseitis yra priimtina, jei tai ko
> truksta galiu igyvendinti savo telefone turedamas JB.

Tai sumastyk. Bet apple remuose ir dar taip, kad veiktu ir su "svetimais"
apple devaisais be ju hackinimo. Juk apsikeitimui reikalingos 2 puses.

> Todel kol kas poreiko mesti Apple visai nera. Beje o kodel verslo
> kontekste nebijoma bluetooth naudoti, per kuri tu android atveju failus
> perduotum? Dar pamenu tuos atvejus, kai per bluetooth sekmingai ir
> nesunkiai nokijas buvo galima hakinti. Visi ta uzmirso?

Jei kas nors nuhackins apple bliutufo stacka, tai bus uzdrausta juzint
tol kol atsiras patchas.

--
kthxbai.