Tema: Re: Sony Xperia U (ST25)
Autorius: Aladdin
Data: 2012-06-21 09:14:05
On 2012.06.20 10:47, padugne wrote:

> [...]
> tukstanciais, kiekvieno is ju nepadabosi. Virusu ir seip levu appsu
> isgadintu kompu valymas kainuoja nejuokingas babkes. Dar brangiau
> kainuoja skandalai jei kas nors kur nors prisitemps kokio piratinio
> softo, o anas pvz kaip nors "paskambins namo".
> Todel enterpraizai daznai tiesiog pasako "jokios saviveiklos" ir basta.
> Ipac ant tokiu "niekieno" kompu stovinciu pasitarimu kambariuose.
> Ismeigt koki USB sticka su dokumentais dar gali, o vat leist appsu - ne.
> Ir tai trackina specialus asset manageriai. Kokius appsus leidi, kiek

Na as tikejausi kad kazkiek normalu enterprise suprantu:) Kaip as suprantu, kompas normaliam
enterprise'e turi buti sukonfiguruotas taip, kad del tu exe failu labai nereiktu myzcioti. Sakau
autorun'as uzdiseiblintas. O kas bus jei juzeris pamatys nematyta faila ir nutars pasiziureti kas
cia? Aisku manau kad paprasciausia ir lengviausia yra popieriais priversti vartotojus kazka daryti.
Nors siaip manyciau tokiuose grieztuose enterprise'uose ir visokiu USB stick'u kaisiojimas turetu
buti tabu ir blokuotas. Galu gale, jei kontora tokia rimta ir didele, manau tikrai nesunku tureti
nuo tinklo atjungta "nesaugu" kompiuteri, i kuri galima butu kaisioti stikus, exe leisti, is
isoriniu saltiniu dokus perpumpuoti.

> Galu gale, ka ten enterpraizai, va ir mano kontoroje dabar turiu nueit
> kryziaus zygius, kad man leistu savo iphone prisijungt prie firmos per
> VPN. Bo vienas klientas nori jungtis per VPN ir man savo iOS appse reikia
> si bei ta patestuot ir padebuggint.
> Manai paprasta? Nifiga. Popieriai, vos ne auksciausios valdzios leidimai,
> specialus profailai leidziantys prisijungt tik prie DMZ, tada hemarojus
> kaip ten ikist mano appso serverine dali ir kaip debuggint. Bijau net
> pagalvot kiek desimciu kiloeuru laiko sanaudu visa tai kainuos.

Na tai jau cia istaigos peripetijos, kai kas naudinga, kai kas gal ir perlenkta. Bet tai ir android
atveju nieko nepakeistu, butu tas pats gemorojus.

> Tai zinoma, galima ir jailbreikinti. Gali paraleliai nesiotis kita
> telefona be visu tu hemaroju. Daug ka gali. Klausimas tik kokios iseitys
> yra priimtinos praktikoje o kokios ne.
>
> Namie, vaikuciams ar panasiai visos tos uteles yra okei. Verslo kontexte
> - ne.

As pilnai sutinku, kad verslo aplinkoje JB tabu, bet iseiciu yra ir galima kazka sumastyti tai
tikrai. Man iseitis yra priimtina, jei tai ko truksta galiu igyvendinti savo telefone turedamas JB.
Todel kol kas poreiko mesti Apple visai nera. Beje o kodel verslo kontekste nebijoma bluetooth
naudoti, per kuri tu android atveju failus perduotum? Dar pamenu tuos atvejus, kai per bluetooth
sekmingai ir nesunkiai nokijas buvo galima hakinti. Visi ta uzmirso?

> Zinoma, meile akla, sedetum ir tada jei nebutu iseiciu. Tipiskas
> scenarijus yra tiesiog sakyti kad to niekam nereikia :)

Dar nei vieno karto nesakiau taip kad niekam to nereikia, cia dazniau kai as uzsimanau kazko
lanksciau tu pirmas pradedi aiskinti kad tokiu kaip as yra tik 2% ir niekam daugiau to nereikia:) O
mano meile Apple tikrai pervertini:) Va atsinaujini iOS, kuri laika be JB vaikstai ir be
funkcionalumo ka jis duoda - visa laika diskomfortas jauciamas, padarai JB - sirdis atsigauna:)

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!