Tema: Re: Sony Xperia U (ST25)
Autorius: padugne
Data: 2012-06-18 18:11:20
On Mon, 18 Jun 2012 07:47:55 +0200, Aladdin <rimvydas@rimvydas.info> wrote:

>Tai kas butent synkinasi? As zinau tik apie push'us, o ne synkinimasi, tu matyt zinai kazka daugiau.
>Man realiai butu labai idomu apie ta daugiau suzinoti.

Pushai tai tau ne syncas? Gi viskas kas juose yra atviru textu eina
per apple.
Dabar dar apskritai integravo i ios6, "all your facebookz are belong
to us". Ir nepabegsi.

>O kaip tu isivaizduoji toki apmokejimo mechanizma? Speju ganetinai nemazai vartotoju po tokio
>reikalo nuo Apple atsoktu. Kiek zinau push'ai per apple buvo padaryti butent kad pranesimai

Niekur jie neatshoktu. Kaip pasake tulas Tom Cook, apple klientai
perka apple produkcija net ir tada kai jie apple nekencia.

>vartotojui veiktu su ju propaguojamu multitaskingo nebuvimu, o ne kad kazka apmokestinti. Na bet
>pagyvensim - pamatysim.

Px kam atseit buvo padaryti, esme kas kontroliuoja. Apmokestint
galima ivairiai, pvz ir per antra gala: pareikalaut babkiu is
feisbuko. O jau anas tegu galvoja kaip juos issiurbt is savo
vartotoju.

"Babkes" tai beje nebutinai tiesioginiai doleriai, imanomi visokie
dylai su juzeriu duomenimis. Nepamirskim, kad apple yra ir reklamos
pardavejas, t.y. siuo poziuriu niekuo nesiskiria nuo tokio gugliaus
ar to paties feisbuko.

--
kthxbai.