Tema: Re: Sony Xperia U (ST25)
Autorius: padugne
Data: 2012-06-20 10:47:45
On Wed, 20 Jun 2012 08:46:33 +0300, Aladdin wrote:

> Tai jei tokie dalykai padaryti, tai speju ir normalus antivirusas su IPS
> ir IDS turetu stoveti ir tokiu atveju gal jau to exe failo gal taip
> galima butu ir nesibaiminti?

Tu tiesiog nesupranti kaip tokie enterpraizai tiksi. Zmoniu ten begioja
tukstanciais, kiekvieno is ju nepadabosi. Virusu ir seip levu appsu
isgadintu kompu valymas kainuoja nejuokingas babkes. Dar brangiau
kainuoja skandalai jei kas nors kur nors prisitemps kokio piratinio
softo, o anas pvz kaip nors "paskambins namo".
Todel enterpraizai daznai tiesiog pasako "jokios saviveiklos" ir basta.
Ipac ant tokiu "niekieno" kompu stovinciu pasitarimu kambariuose.
Ismeigt koki USB sticka su dokumentais dar gali, o vat leist appsu - ne.
Ir tai trackina specialus asset manageriai. Kokius appsus leidi, kiek
laiko, kokias turi licenzijas ir t.t.

Galu gale, ka ten enterpraizai, va ir mano kontoroje dabar turiu nueit
kryziaus zygius, kad man leistu savo iphone prisijungt prie firmos per
VPN. Bo vienas klientas nori jungtis per VPN ir man savo iOS appse reikia
si bei ta patestuot ir padebuggint.
Manai paprasta? Nifiga. Popieriai, vos ne auksciausios valdzios leidimai,
specialus profailai leidziantys prisijungt tik prie DMZ, tada hemarojus
kaip ten ikist mano appso serverine dali ir kaip debuggint. Bijau net
pagalvot kiek desimciu kiloeuru laiko sanaudu visa tai kainuos.

O daugelio enterpaiziniu klientu IT departamentai dar labiau analiniai
nei musiskis, pas kuri reikalui esant as galiu nueit ir pesciomis.
Skirtingai nuo kokio nors blabla kurio puse IT departamento sedi kitam
mieste, o likusi dalis kur nors indijoje.

> Nu as tik norejau pasakyti, kad iseiciu vienokiu ar kitokiu yra, verkti

Tai zinoma, galima ir jailbreikinti. Gali paraleliai nesiotis kita
telefona be visu tu hemaroju. Daug ka gali. Klausimas tik kokios iseitys
yra priimtinos praktikoje o kokios ne.

Namie, vaikuciams ar panasiai visos tos uteles yra okei. Verslo kontexte
- ne.

Dauguma tokiu iphone savininku apskritai atsisakys kazka kopijuotis per
visokias ten levas uteles, nes
a) bijos kad jos "sugadins" ju iphona ar ipada
b) bijos kad as taip noriu nuknist ju vidinius dokumentus ar asmeninius
kontaktus

> labai nereiktu. Kad ir kaip man Apple patiktu, jei tokiu iseiciu nebutu,
> o poreikias funkcionalumui butu nemazas, tikrai nesedeciau su Apple.
> Kaip ir galiu drasiai pasakyti - mane Apple irgi ganetinai uzknisa, kad
> nemazai naudingu ir paprastu savybiu nepadaro. Bet kadangi iseitys yra
> ir Apple dizainas labai patinka, tai ir sedziu su juo:)

Zinoma, meile akla, sedetum ir tada jei nebutu iseiciu. Tipiskas
scenarijus yra tiesiog sakyti kad to niekam nereikia :)

--
kthxbai.