Tema: Re: Sony Xperia U (ST25)
Autorius: padugne
Data: 2012-06-04 22:38:14
On Mon, 04 Jun 2012 22:05:04 +0300, Doxlas wrote:

> Va man siūlo ~900 lt nuolaidą telefonams už sutarties pratęsimą, tai
> žiūrim ką turim... Šitas Sony (Xperia U (ST25) man kaip ir tinka pagal
> visus parametrus, išskyrus atmintį. Ar aš teisingai suprantu, kad yra

Tu tikras kad isgyvensi su ta <1300mAh baterija?

> tik vidinė telefono atmintis - 2 Gb operacinei, 2 Gb programoms ir 4 Gb
> user data?
> microSD sloto nėra?

ner.

> Ar ta vidinė telefono atmintis nėra realizuota kaip pvz Dell Streake -
> dar viena microSD viduriuose, kurią pakeitus į atitinkamo dydžio,
> telefono atmintis automagiškai padidėja iki 16/32 Gb?

Bus prilituotas chipas.

> Klausiu, nes pvz man 4Gb yra katastrofiškai mažai, kai telefone naudoju
> bent 2 navigacijas, noriu klausyt muzikos (Sony akcentuoja kad gerai
> bus) ir filmus/serialus kokioj kelionėj ar gamtoj pasižiūrėt irgi
> neblogai.

Tai nejamk to U. Jamk koki nors Acro S, pas ji keiciama SD. Dar priedo
apsaugotas nuo vandens/dulkiu/etc. Tik japoniska tradicija rimtai trenkti
interfeisu kamsciai, neisivaizduoju koks prietranka samurajus dizainino
jo 3.5mm ausiniu lizda.

--
kthxbai.