Tema: Re: Sony Xperia U (ST25)
Autorius: Aladdin
Data: 2012-06-22 08:18:19
On 2012.06.21 11:07, padugne wrote:

> Failais keiciamasi todel, kad to reikia verslo procesui. Taip,
> enterpraizo saugumo architektu poziuriu tai yra problema, bet tai
> neisvengiama verslo rizika, todel jis negali pasakyt "ne". Tada
> apsispygliuojama visokiais ten virusu skaneriais ir pan shudu ir tikimasi
> kad nieko nenutiks.

Jau anksciau minejau, jai bijoma visokiu exe, galima tokiems reikalams statyti ypatingai apsaugota
ir tik tiems reikalams kompiuteri.

> Is kitos puses, ta Aladino siuloma utele yra kazkieno susnargliuotas
> hackas, lauzhiantis iphone interfeisus taip kad prieit prie jo turinio.
> Jokiu garantiju kad proceso metu nepagadins pacio iphone turinio, nes
> daro tai ko apple nenumate ir kam aktyviai priesinasi.

Galiu pamineti dar viena utele, tik jau mokama. DiskAid. Buk geras, papasakok, kokiais nenumatytais
interfeisais jie naudojasi telefone be JB. Man atrodo tu truputi paranoja jau sergi del tu telefonu
sugadinimo. Ir beje as siulau taviski telefona jungti prie kompo ir i kompa failus traukti, nuo
sitos operacijos tos kontoros darbuotoju telefonais mistiskai nepasigadins. Paniskai bijai
susigadinimo, naudok mano anksciau pamineta divaisa.

> Bet koks sveiko proto IT architektas su tokiu pasiulymu tau iduos kompasa
> ir pasiulys pagal ji susiorientuot.
>
> Ir tu kaip juzeris negalesi pagrist kodel to reikia. Nori tiesiogiai
> keistis failais? Atsiprasau, Apple siuo metu nesiulo tos funkcijos. Jei
> butinai reikia, niekas nevercia tasyt tuos iphonus. Gali imt bletberi,
> turi SD kortele jokiu problemu. Arba gali tasytis laptopa ir Nokia Asha.
> Bet jei sugalvosi pasileist ta utele, rytoj gausi papeikima ir sekanti
> karta atleisim is darbo.

Sorry, bet man atrodo cia kazkoks perdetas myzciojimas ir visiskas lankstumo nebuvimas.

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!