Tema: Re: Sony Xperia U (ST25)
Autorius: Doxlas
Data: 2012-06-15 19:11:39
Kad aš pats galėsiu matyt FS, neabejoju, bet ar programos matys - t.y. ar
jos galės atidaryti failus iš kokio eBooks folderio, ar iš install folderio
pasileis programų instaliacijos?
 Aš ta turėjau omeny - kad programos laisvai prieina prie visos atminties,
ir joms užtenka nurodyt tik kelią, kur guli reikalingas failas - ir programa
ji atidaro.