Tema: Re: Sony Xperia U (ST25)
Autorius: padugne
Data: 2012-06-22 21:27:34
On Fri, 22 Jun 2012 08:18:18 +0300, Aladdin wrote:

> Jau anksciau minejau, jai bijoma visokiu exe, galima tokiems reikalams
> statyti ypatingai apsaugota ir tik tiems reikalams kompiuteri.

Tai toks "ipatingai apsaugotas" ir stovi. Apsaugojimo Ypatingumas be kita
ko pasireiskia ir tuo, kad negalima paleidinet jokiu nesankcionuotu exe.

> Is kitos puses, ta Aladino siuloma utele yra kazkieno susnargliuotas
>
> Galiu pamineti dar viena utele, tik jau mokama. DiskAid. Buk geras,
> papasakok, kokiais nenumatytais interfeisais jie naudojasi telefone be
> JB. Man atrodo tu truputi paranoja jau sergi del tu telefonu sugadinimo.

Jo, geras klausimas: kokiais? Kur atitinkama apple apple tu interfeisu
dokumentacija? Gal pajungus jis ta telefona nudzheilbreikina? Is kur
zinot?
Tas faktas kad ji "mokama" visiskai nieko nereiskia.

> Ir beje as siulau taviski telefona jungti prie kompo ir i kompa failus
> traukti, nuo sitos operacijos tos kontoros darbuotoju telefonais

Ir kokia is to nauda, kam tie failai tame kompe reikalingi, jei kiti ten
atejo nesini savo iphone ir ipadais? Kaip ta faila perkelti i ju ipadus
ir iphonus?

> mistiskai nepasigadins. Paniskai bijai susigadinimo, naudok mano
> anksciau pamineta divaisa.

Tu vel nesupranti: AS jokio sugadinimo nebijau. MAN visiskai px, tai ne
mano telefonas, jis valdiskas. Bijo tie kurie atsakingi uz jo ir seip
likusios infrastrukturos veikla.

Jei tas tavo toolzas del kokios nors priezasties paxerins firmos iphonus,
o apple pasius nx su garantija, tai atsakingas bus tas kuris ta neaiskia
utele leido naudotis. Kaip manai, kiek yra norinciu tiesiog nezafig imtis
tokios atsakomybes? Tu pats imtumeis?

Jei netyciom pamirsai, diskusija apie verslo aplinkoje priimtina buda
kaip pasikeist failais tarp 2 iP* devaisu kai nera interneto. Kada tai
daro 2 svetimi zmones, o ne kokie koreshai.

> Sorry, bet man atrodo cia kazkoks perdetas myzciojimas ir visiskas
> lankstumo nebuvimas.

"Lankstumo"? :) Vaikiskas lengvabudiskumas siais laikais vadinamas
lankstumu? :) Bet tu tikrai panasu kad net is tolo nesi mates kaip veikia
dideles kontoros.

--
kthxbai.