Tema: Re: Sony Xperia U (ST25)
Autorius: Doxlas
Data: 2012-06-06 19:43:04
Crackais manęs neišgąsdinsi - visi per mano rankas perėję androidiniai
device'ai tampa rootinti ir su custom ROM'ais.
iOS netinka jau vien dėl FS nebuvimo.
Xperia U patiko, kad mažo ekrano (3,5 colio) rezoliucija - 854x480 pixelių,
konkurentai neturi tokių sprendimų - 800x480 prasideda nuo 3,7 colio.