Tema: Re: Sony Xperia U (ST25)
Autorius: mindis
Data: 2012-06-07 14:02:49
On 06/07/2012 12:31 PM, padugne wrote:

> Baksu negaila, bet jei kas nors nepatinka kaip padare apple tai
> praktiskai ir viskas. Va pvz lietuviska klaviatura - arba juzini appline
> arba appline :)

nereikalingas daiktas

> Kitas dalykas - prievartinis visu backgroundiniu online reikalu varymas
> per apple serverius. As cia matau privatumo ir kontroles problemas. T.y.
> apple sedi ant kranelio ir panoreje gali ji uzsukti ar apmokestinti. Taip
> pat ten pas save gali rinkti informacija apie tave. Zinant apple iprocius
> anksciau ar veliau jie tai apmokestins.

sitas jo, o androidas tuo neserga?

> Na arba pvz kad ir toks punktas kaip failu apsikeitimas tarp appsu.
> Appsai turi is anksto zinot apie vienas kito egzistavima ir gali perduot
> tik atskirai po 1 faila, kas ciulpia. Pabandyk pvz gaut ir "atsidaryt" ka
> nors is daugiau nei vieno failo.
nu ir ka te telefone labai apsikeitinet reikia?

> "Gaut" beje irgi nelabai paprasta, kur nors nuejes "i svecius" taip va
> paprastai i usb neismegsi, teks siust "per aplinkui" kas bunant uzsienyje
> nevisada imanoma.

o kam? kad is bobos ar bobai kokia fotke su gelytem ar koki shudina
gabala permest? o jei rimciau, tai siaip ar taip naudoju dropboxa ir co,
tai jokiu problemu su failu permetimais neamatau.

P.S.jei AtA jobsas mane kad nereikia, reiskia ir nereikia :)