Tema: Re: P9 ar S6?
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-08 14:16:17
Pala pala - tai dabar dėl to, kad daiktas neypač kokybiškas ar net visai nekokybiškas (bent jau aš taip traktuoju tavo frazę "sudrožtas per gerą pusmetį, visapusiškai"), tai dėl viso to kaltas microUSB standartas ir TypeC bukvaliai pajėgus kilstelėt bet kuria pigieną į iPad 3 lygį??? Super! :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/