Tema: Re: P9 ar S6?
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-07 11:56:04
Styrantis gadina, bet tik vizualiai, bent jau jei lizdas telefono viršuj/apačioj, o ne kur šone.
O kas link micro USB, tai nu nežinau, naudoju aparatūros visokios daug įvairios ir ilgą laiką, problemų nebuvo niekada - niekas nekliba, neišlūžta, laikosi tvirtai, dėl pataikymo irgi jokių bėdų galų gale net pusę kuria kišt dažniausiai nustatyt galima pagal plastmasinę dalį ties kištuku apčiuopom.
Vienintelis atvejis su jungtim - kadaise ant kažkokios noneiminės planšetkės pas uošvį mini (ne micro) USB lizdas išsiklibinės buvo juntamai per porą metų. Taip kad nežinau, gal tiesiog su technika aš švelniau elgtis moku ar kažką :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/