Tema: Re: P9 ar S6?
Autorius: spakainas
Data: 2016-12-07 13:22:12
Na tai sakau - kaip kam. Mano nuomone tai tas miniusb (persiprašau,
supainiojau) turi mirt iš principo, ir kuo greičiau tuo geriau.
O dėl laikymosi tvirtai - tai jau naujam devaise niekas ten tvirtai
nesilaiko - jaučiasi klibėjimas, tiesiog tamstos poxuizmo lygis kiek
aukštesnis ir tiek. Paimk pačiupinėk tą patį obuolio lightningą - kaip
standžiai ir tvirtai jis susijungia, pabandyk į šonus paklibint -
suprasi ką turiu omeny.