Tema: Re: P9 ar S6?
Autorius: nekas
Data: 2016-11-30 13:12:29
O beje, i tema. Kadangi senu USB laidu metosi milijonai ir jungtys visur
kur, o dabar ir Type-C randasi ant laptopo/telefono ir jo pakrovejo -
kokius parekomenduotumet konkreciai adapterius nusipirkt, kad viskas
butu cross compatible visokiausioms Type-C / 3.0/2.0 kombinacijoms?
Kazkaip nebesugalvoju pats kiek kokiu male/female perejimu prisipirkt.
Ir gal yra kazkoks approved gamintojas, o kazkokiu vengti?