Tema: Re: P9 ar S6?
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-07 01:26:31
Nu bbž ką ten Amazonas pardavinėja, aš per eBay pirkau iš konkretaus pateikto linko :-)
Nors jei rimtai, tai neskaičiau visų Amazono komentarų, ale panašu, kad absoliuti dauguma besiskundžiančių yra graužtuko savininkai (nu taip, konkretus tavo linkas yra apie Apple kištuką, ale ar tikrai stebina tai, kad ne Apple'inis šniūras su Applu nenori dirbt?), vienas skundėsi silpnu magnetu - nu nežinau, nebent brokas pasitaikė, Moto X Play puikiausiai laikosi už šniūro pakėlus.

Žodžiu, aš neįkalbinėju, bet mano turimas egzempliorius tikrai kokybiškas ir realiai prie nieko prisipist negalėčiau...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/