Tema: Re: P9 ar S6?
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-07 16:02:53
Nesupainiojai, dabartinis ir yra microUSB, miniUSB buvo seniau, aš būtent su tokiu daiktu seniai vieną nevykusį atvejį ir turėjau.
Su microUSB kol kas problemų jokių, juntamų klibėjimų irgi nėra nei ant vieno iš mano turėtų ir turimų devaisų (o jų buvo/yra dešimtim visokių). Tam tikras laisvumas (bet nedrįsčiau to vadint klibėjimu) ant kai kurių daiktų yra, bet ne tiek, kad erzintų ar įtakotų kontakto patikimumą, tai problemos kaip ir nematau. Beje, fainiausia realizacija pas žmonos Xiaomi Redmi 3 Pro - ten tas microUSB įsikiša net su tokiu kliktelėjimu ir laikosi be jokių laisvumo užuominų, tai matyt tuo požiūriu reikėtų ne tiek patį standartą keikt, kiek gamintojus, kurie deda xrenovus lizdus, lygiai tos pačios bėdos ir dėl tų pačių priežasčių galimos ir su išganinguoju TypeC.
Žodžiu, aš tiesiog nelinkęs ieškot šiknoj smegenų, pataikyt kištuką į lizdą man problemų nėra, o kol kontaktas lieka patikimas, tol man giliai px net jei jis ten turi kokių 0.1mm laisvumą.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/