Tema: Re: P9 ar S6?
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-08 00:41:24
"Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message news:o29nm8$t8f$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai gi, akivaizdu, net nežinau ką čia aiškint. Tamsoje kiši ir nežinai
> niekad kas negerai - neatspėjai pusės ar per silpnai grūdi. Kartais
> spūstelėji stipriau, paskui suvoki, jog neatspėjai, apsuki ir tada jau
> įkiši. Va taip jis ir susimala per tam tikrą laiką tas lizdas.

Nu fak, va po ranka pas mane dabar 4 pakrovėjai su savo šniūrais, visų kištukų plastmasinės dalys nėra simetriškos, t.y. net tamsoj aš žinau tiksliai, kuria puse kišu, čia problema nebent pirmus kelis kartus naują aparatą nusipirkus, kol dar mintinai nežinai kas kaip, ir tai jei tie pirmi kartai patamsy vyksta kai kraunamas aparatas išsijungęs ir net ekranu pasišviest tokiu atveju neišeina. Žodžiu, gal kiek ir patogiau tas C, bet geriausiu atveju tuo požiūriu tai yra tik nežymi evoliucija, ir jokiu būdu ne revoliucija ar vaistas nuo visų ligų.

> Apie devaisų tampymus už šniūrų kalba neina, čia bet ką taip nurausi.
> Nuostabiąją apple jungtį irgi.

Nu aš čia daugaiu apie devaiso naudojimą pajungus laidą su galimais patempimais toliau nei laidas siekia užsimiršus.

Bet kokiu atveju, atmetus jau paminėtą estetinę dalį, magnetiniai kištukai realiai sprendžia absoliučiai visas bėdas - tiek pajunginėjimo naktį, tiek būtinybės tą procedūrą atlikti abiejomis rankomis, tiek rizikas susijusias su pajungto prietaiso naudojimu. Man tai biškį keista, kodėl toks geras išradimas iki šiol nėra pagal nutylėjimą naudojamas, juolab, kad tai ne paskutinių metų kitaicų išradimas, gi Applas jau seniausiai ant savo niauktbukų tokius daiktus daro (bet kažkodėl ant planšečių/mobilkų - ne)...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/