Tema: Re: P9 ar S6?
Autorius: spakainas
Data: 2016-12-08 12:17:12
Dar kartą, lėtai: asus nexus 7 sudrožtas per gerą pusmetį, visapusiškai.
Ipad3 drožiamas jau penkti metai - gyvas, ir kištukas vis dar savo
vietoj. Ten blet net nėra ką lygint, o pradėt nuo mikro usb jungties -
ji yra totalus nesusipratimas.
Žodžiu, nėra prasmės čia kažką daugiau diskutuot, gali kiek nori sakyt
kad šūdas iš tikrųjų gal nevisai šūdas, ir smirda jis tik kai šiltas, o
ir valgyt jo kaip ir nebūtina - bet nuo to jis mažiau š nepasidaro.