Tema: Re: P9 ar S6?
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-07 19:34:42
Kaip sprendžia? Techniškai ten skirtumas tik kad gali bet kuria puse kišt, o va jei ant šniūro pajungtą devaisą tampysi, tai išsimakalavimas priklauso tik nuo gamintojo lizdo metalo kietumo - pataps visuotiniu standartu, ir prasidės 0.001$ taupymai ant xujovesnio lizdo (kol tas TypeC yra pagrinde premium segmento devaisų lizdas, tai gal ir nėra šitos bėdos).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/