Tema: Re: P9 ar S6?
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-05 19:23:22
Blyn, nu keistos pas kai ką problemos - jei jau rankos dreba ir kištuko niekaip neina pataikyt į skylę, tai yra dar patogesnių išradimų, nei visokie TypeC, ten net taikyt labai nereikia, skirtingai nuo to išganingojo TypeC, kuris tik išgelbsti nuo orientacijos parinkimo, svarbu prinešt laido galą kokio centimetro atstumu :-)
http://www.ebay.com/itm/BASEUS-Metal-Magnetic-Adapter-Charger-Cable-Lighting-USB-for-iPhone-Samsung-LG-/351845491008?var=621077794482&hash=item51eba02140:m:m32Z7CCE5SJ_aKvQNZ5Dr4g

Ta prasme aš nesakau, kad TypeC yra blogiau, bet nėra ten kažkoks super stebuklas, kaišiot gi vistiek reikia...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/