Tema: Re: P9 ar S6?
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-06 10:26:59
Reikalingi ir tie, ir tie.

Taviškis variantas turi sekančius trūkumus:

1. Sprendžiant iš tavo linko kainuoja ~3x brangiau.
2. Netinkamas naudojimui mašinoj.
3. Netinkamas naudot su telefonais, katrie nemoka belaidiškai krautis.
4. Krauna lėčiau.

Jei šitie punktai neaktualūs, tada taip, ko gero belaidis krovimas yra patogiausias variantas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/