Tema: Re: P9 ar S6?
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-08 11:19:23
Ne tiek poxujizmo, kiek skiriasi požiūris į daiktus ir rankų kreivumas - nu sugebu aš be jokios įtampos pataikyt tuos kištukus ir neišsidėvi man lizdai, tai gali vadint kaip nori, bet su poxujizmu tai nieko bendro neturi... Vat jei šnekėt apie mikrolaisvumus naujam aparate, kurie niekaip neįtakoja funkcionalumo, tada taip, man realiai px, svarbu tai nenuprogresuoja iki lygio, kai kyla problemų naudotis.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/