Tema: Re: P9 ar S6?
Autorius: spakainas
Data: 2016-12-07 10:09:00
Mano nuomone tai tas styrantis py%^&ačiokas gerokai gadina visą reikalą.
O kaslink trukdo - netrukdo, tai čia jau kiekvieno asmeninis reikalas,
va caponi pvz ir standartinis mikrousb kištukas yra gerai, nors realiai
tai jis žemiau kritikos ribos visom prasmėm - kliba, sunku įtaikyt (jau
net nekalbant kad nesimetriškas) ir labai nepatvarus. Kiti pvz klijuoja
papigiaiskas minkštas plėveles ant gorilos su oleofobine danga, ir t.t. :D