Tema: Re: moto x play vs nexus 5x?
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-21 06:58:01
Plonumas ne visada reiškia patogumą, tiesa pasakius, iš paskutiniu metu
čiupinėtų aparatų vienareikšmiškai greičiausiai padėt iš kur paėmiau
norėjosi S6 Edge dėl jo beveik aštrių briaunų. Beje, iPhone 6 Plus man irgi
šituo požiūriu prasčiau pasirodė už tą pačią Motorolą. Nežinau, gal čia tik
mano pripratimas, ale perploninti šiandieniniai aparatai man kaip tai ne
prie širdies, tegu jau geriau storesni ir su talpesne baterija - ir maloniau
rankoj guli, ir ilgiau laiko :-)
Nors aptariamo Oppo nečiupiunėjau, gal jis ir išimtis iš taisyklės....

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/