Tema: Re: moto x play vs nexus 5x?
Autorius: ROOTS
Data: 2016-02-18 18:12:08
O Nexus 5 galas buvo tobulai neslidus ir jokio sushikto stiklo

On 2016-02-15 12:02, MumZer wrote:
> nu niekaip neapsiverčia liežuvis juos lyginti kokybe ir "feel".

Greičiausiai dėl to, jog OnePlus'o feel'ą rankoje labai įtakoja tas jo
keistas nugarėlės padengimas, kuris abejingų tikrai nepalieka - arba jis
labai patinka, nes telefas visai neslidus rankoje, arba visai nepatinka,
nes jauti nemalonų šiurkštų sausą paviršių. Man asmeniškai jis irgi
nepatinka ir Nexus4 stiklinis "galas" džiugino labiau. Bet aš vertinčiau
kokybę visumoje, t.y. ekrano kokybė, mygtukai, garso kokybė ir pan.. Tai
iš esmės, ten kokybei priekaištų neturėtų kilti.

Nors Nexus 4 tikrai geras aparatas buvo, net gaila, jog pardaviau :)