Tema: Re: moto x play vs nexus 5x?
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-14 22:37:08
news:n9qk96$gha$1@trimpas.omnitel.net...

> Tada nelabai supratau apie kokius mes aparatus kalbam, jog net 1,5x laiko
> skirtumas baterijose gaunasi? Mano žiniomis moto x play yra 3630 mAh
> batarkė, o pas OnePlus 2 - 3300 mAh. Net įvertinus, jog OnePlus2 turi
> gerokai modernesnius vidurius, neturėtų gautis tokio laiko skirtumo.

Galingesnius - taip (iš čia tikriausiai ir yra tas laikymo skirtumas > nei
10%, kuriais skiriasi baterijų talpa), modernesnius - nelabai, pas abu
čipsetai tos pačios kartos (jei neklystu, 2014 galo)
O duomenys mano iš čia - http://www.gsmarena.com/battery-test.php3

Jei absoliutiniai skaičiai pas kiekviena vartotoją gali skirtis, tai
santykis turėtų būti panašus, bo matavimams naudojama identiška metodika.

>  tačiau
>
> Taip, iš daugumos išsiskiria, bet prieš Oneplus2 skirtumas nors dar vis jo
> naudai, bet jau visiškai neesminis (330 mAh yra juokas tokio tipo
> aparatams).

Taigi vat ir sakau - ne vien baterijos talpoj esmė, bet ir tame, kokius
vidurius reikia šert (pas Moto jie silpnesni, plius yra tikimybė, kad
hardwaras/softas griau suoptimizuotas).

> Visgi, OnePlus 2 yra su Qualcomm MSM8994 Snapdragon 810 + Adreno 430, o
> Moto X Play yra akivaizdžiai biudžetinio lygio aparatas su Qualcomm
> MSM8939 Snapdragon 615 + Adreno 405.
>
> Asmeniškai aš, esant panašioms kainoms, imčiau net neabejodamas OnePlus2.
> IMHO.

Tai vat ir klausimas kur prioritetai. Pasikartosiu, aš su savo siūlymu
įlindau, nes buvo paminėti, jei gerai pamenu, 2 kriterijai - baterija ir
kamera. Baterijoj pas Moto privalumas ryškus prieš beveik bet ką, dėl
kameros patylėsiu, šitas momentas man nei aktualus, nei buvo įdomus labai
renkantis, nors kiek pamenu, tai apžvalgose atsiliepiama buvo neblogai, daug
kas ją lygino su visai kitos svorio kategorijos Samsung S6 šeima. SD615
galios užtenka viskam, nebent telefonas perkamas su idėja žaist naujausius
trimačius geimus. Vat todėl aš ne tik imčiau, bet ir paėmiau prieš pusmetį
Moto, o ne bet kurį kitą rinkoje buvusį aparatą. Beje, kai kam gali būt irgi
aktualu - pas OnePlus'ą nėra radijos ir NFC - pastarasis momentas kaip
minimum keistas....

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/