Tema: Re: moto x play vs nexus 5x?
Autorius: MumZer
Data: 2016-02-15 12:02:26
prisijungsiu:
pats naudoju nexus 4, tai paėmus po jo į rankas 1+ - nu niekaip neapsiverčia
liežuvis juos lyginti kokybe ir "feel".
Aišku mano pojūčiai matyt specifiniai, nes tarkim koks S6 Edge labai
nemalonus rankai :D Bet čia gal tiesiog visi samsungai man nepatinka dėl
savo aštrių briaunų.

On 2016-02-15 00:27, Invertuota panda wrote:
> BBK/Oppo kaip gamintojas zinoma yra ne pats blogiausias variantas, bet
> tai, kad 1+ yra ju biudzetinis, t.y. "piguvos" brendas ir akivaizdziai
> kaip toks projektuojamas nieko labai gero nezada.

Bent vieną oneplus2 review, kuriame būtų peikiama jo kokybė nors kuria
nors prasme, matei? Ar čia šiaip dabar spėlioji, tavo žodžiais tariant,
kaip "civiliokas"? :)

OnePlus2 aš neturiu, nes nemačiau prasmės abejotinam apgreidui, bet
OnePlus1 naudoju ir dabar kaip pagrindinį aparatą. Jokių priekaištų jo
kokybei neturiu ir niekas neturėjo. Ir negirdėjau, jog OnePlus2 kokybė
būtų prastesnė.

Iki tol naudojau Moto Defy+, Nexus4 ir Moto G 2014, tai Onepliuso kokybė
niekuo nenusileidžia net ir Nexus4 ir pastebimai geresnė už Moto G 2014.
Jį net paėmus į ranką iškart supranti, jog tai ne "piguvos brendas".

Va, su kuo jį reikia lyginti:

http://lifehacker.com/flagship-battle-the-google-nexus-6p-vs-the-oneplus-2-1747623790

Without reservation, however, we can say both devices are great, and two
of the best and most exciting phones on the market right now. You’ll be
happy with whichever one you purchase, and most people won’t notice the
differences so much that they’ll ever wish they had the other in their
pockets.