Tema: Re: moto x play vs nexus 5x?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-02-15 17:59:21
On Mon, 15 Feb 2016 11:04:27 +0100, "MumZer" <zerg@zerg.zzx> wrote:
>nu man NFC visai praverčia jungiant su fotiku.. :)
>diskusijos, kam tau tada gera telefono kamera, jei vis tiek fotiką naudoji -
>nevystom :)

NFC pataps svarbus tada kai atsiras palaikymas iš biznio pusės.
Visokie ten apmokėjimai supermarketuose, kine, autobusuose ir pan.
Dabartines fyčios realizuojamos išimtinai gurgliaus pasaulyje žmonėms
sunkiai suvokiamos. Pvz perduot nuotrauką ar siaip kokį failą iš
telefono į telefoną. Patogu? Žinoma. Kas nors apart gykų apie tai
žino? Nelabai.
Arba tarkim profilių junginėjimas. Teoriškai patogu, praktiškai
niekas nenaudoja nes reikia kažką ten setupinti.

--
kthxbai.