Tema: Re: moto x play vs nexus 5x?
Autorius: karolis
Data: 2016-02-19 11:46:51
nesuprantu kaip atsikirti kur dual sim o kur ne. kai kur raso dual sim, o
kai kur nutyli isvis..

"Caponi"  parašė naujienų news:n9s8k6$cj$1@trimpas.omnitel.net...

Nu galima ir Amazone nusipirkt, ir aš, ir keli mano pažįstami taip pasielgė.
O norint pasižaist, tai Moto viensiminis firmwaro persiuvimo būdų pasidaro
dualu, dabar ties ta vieta naujienų neseku, ale prieš pusmetį žmonės sakė,
kad viskas puikiai veikia...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/