Tema: Re: moto x play vs nexus 5x?
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-13 03:59:16
Mano akimis batareikė yra esmė. SD kortelė man asmeniškai privaloma. Plius
pas Moto dar yra ir dualSIM variantas.

Prieš pusmetį nieko geriau už Motorolą nemačiau, šiandien vis dar davolnas
pasirinkimu.

Kas link tavo klausimų dėl kameros, tai sunku pasakyt, aš jai jokių
reikalavimų apart to, kad, tarkim, matytųsi aiškiai tekstas nufotografuotam
A4 formato lape nekeliu, su tuo aparatas tvarkosi puikiai, fotkina greitai,
mano, visiško lamerio fotografijoj, supratimu rezultatas prilygsta padorios
muilinės kadram. Šiaip internetuose samplų rasi krūvas, tai išvadas darykis
pats, kiek pamenu, apžvalgose kritikos kamera susilaukdavo tik už
fotografavimą prasto apšvietimo sąlygom....

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/