Tema: Re: moto x play vs nexus 5x?
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-14 19:04:41
On 2016-02-13 21:52, Caponi wrote:
> Ta prasme atpultų? Batareikė laiko vidutiniškai (už Moto taip ~1,5 karto
> trumpiau), SD kortelės tiesiog nėra.

Batarkė ten pakankamai didelė, jog tai jau nebūtų problema 99% jo
naudotojų. O SD kortelės poreikis, su sąlyga, jog telefone yra 64GB
atminties, irgi tik labai nedaugeliui keltų nepatogumų.

Kad SD kortelė yra privalomas kriterijus asmeniškai tau, tai aš žinau,
nes daug kartų apie tai rašei. Bet sutik, daugeliui tai nekeltų jokių
nepatogumų, kai telefe jau yra 64GB pagrindinės atminties.

> Aišku, savų pliusų prieš Moto jis irgi turi (geresnis CPU/GPU,
> Fingerprintas), bet tie 2 aukščiau paminėti dalykai tikrai ne One
> stipriosios vietos (nu nebent klausimas apie bendrą atminties kiekį, tai
> jo, egzistuoja 64GB variantas,

Ta mano paminėta kaina kaip tik už 64GB variantą.

  bet iš kitos pusės bele koks debiliakas
> su 16GB ir 128GB kortele už ~40 Eur tuo požiūriu perspjaus bet kokį
> aparatą be SD sloto..)

Su sąlyga, jei tikrai kam nors yra reikalingi tie 128GB telefone. Jei
tikrai reikia tiek daug atminties, tada taip, OnePlus 2 netinka.