Tema: Re: moto x play vs nexus 5x?
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-14 21:24:22
On 2016-02-14 20:27, Caponi wrote:
> Jei batareikė įvardijama kaip svarbus kriterijus, tai bent aš tikrai
> nematau logikos rinktis tuo požiūriu statistiškai vidutiniškai laikantį
> aparatą jei yra 1.5x ilgiau "grojantis" (batareikės talpa dar nėra
> vienareikšmiškas rodiklis). Ir ne brangesnis.

Tada nelabai supratau apie kokius mes aparatus kalbam, jog net 1,5x
laiko skirtumas baterijose gaunasi? Mano žiniomis moto x play yra 3630
mAh batarkė, o pas OnePlus 2 - 3300 mAh. Net įvertinus, jog OnePlus2
turi gerokai modernesnius vidurius, neturėtų gautis tokio laiko skirtumo.

> Moto tikrai nesudievinu,

Moto man irgi patinka, dėl to tai aš nieko prieš. Bet būtina pastebėti,
jog OnePlus2 reiktų lygint ne su Moto X Play, o su Nexus 6. Va tada jau
gautųsi pliusų minusų maišalynė, kas pas vieną, kas pas kitą. Tik kad to
Nexus6 kaina iki šiol nedžiuginanti.

  tačiau
> batareikės požiūriu jis išsiskiria iš daugumos -

Taip, iš daugumos išsiskiria, bet prieš Oneplus2 skirtumas nors dar vis
jo naudai, bet jau visiškai neesminis (330 mAh yra juokas tokio tipo
aparatams).

  todėl aš jį pats
> nusipirkau, todėl jį pasiūliau ir klausėjui, bo baterija buvo paminėta
> kaip svarbus parametras.

Moto aparatas tikrai geras, jei klausėjas jį nusipirks, irgi liks
patenkintu, tiesiog reiktų žinoti ir alternatyvas. Ypač, jei kaip pats
sakai, kainos jų panašios.

Visgi, OnePlus 2 yra su Qualcomm MSM8994 Snapdragon 810 + Adreno 430, o
Moto X Play yra akivaizdžiai biudžetinio lygio aparatas su Qualcomm
MSM8939 Snapdragon 615 + Adreno 405.

Asmeniškai aš, esant panašioms kainoms, imčiau net neabejodamas
OnePlus2. IMHO.