Tema: Re: moto x play vs nexus 5x?
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-14 20:25:58
news:n9qc39$dmc$1@trimpas.omnitel.net...

> Batarkė ten pakankamai didelė, jog tai jau nebūtų problema 99% jo
> naudotojų. O SD kortelės poreikis, su sąlyga, jog telefone yra 64GB
> atminties, irgi tik labai nedaugeliui keltų nepatogumų.

Jei batareikė įvardijama kaip svarbus kriterijus, tai bent aš tikrai nematau
logikos rinktis tuo požiūriu statistiškai vidutiniškai laikantį aparatą jei
yra 1.5x ilgiau "grojantis" (batareikės talpa dar nėra vienareikšmiškas
rodiklis). Ir ne brangesnis.

O dėl SD kortelės tai taip, pas kiekvieną savos preferencijos - vienam gana
16GB, kitam 32GB, trečiam 64GB, o ketvirtam reikia 128GB ar daugiau. Fokusas
tame, kad Moto tinka visiem atvejam (16GB ir 32GB yra gamykliniai variantai,
kitos kombinacijos pasiekiamos kapeikas kainuojančių kortelių pagalba),
OnePlus tiksliai pataiko 1 ir 3 atveju, 2 atvejis apimamas 64GB varianto,
žodžiu, nieko unikalaus. Ta prasme į OnePlus atkreipt dėmesį galima, bet
bendru atveju tai tiesiog eilinis, nieko unikalaus neturintis daiktas su
neblogu kainos/parametrų santykiu (bet tokių šiais laikais yra ne vienas).
Moto tikrai nesudievinu, tačiau batareikės požiūriu jis išsiskiria iš
daugumos - todėl aš jį pats nusipirkau, todėl jį pasiūliau ir klausėjui, bo
baterija buvo paminėta kaip svarbus parametras.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/