Tema: Re: moto x play vs nexus 5x?
Autorius: MumZer
Data: 2016-02-15 12:04:27
nu man NFC visai praverčia jungiant su fotiku.. :)
diskusijos, kam tau tada gera telefono kamera, jei vis tiek fotiką naudoji -
nevystom :)

On 2016-02-14 22:38, Caponi wrote:
> Beje, kai kam gali būt irgi aktualu - pas OnePlus'ą nėra radijos ir NFC
> - pastarasis momentas kaip minimum keistas....

Jie tai motyvavo abalio stiliumi, mol, beveik niekas jo nenaudoja tai ir
nedėjom... :) Nors, gal ir ir tiesa, pvz. aš NFC turiu jau antrame
aparate, bet ne karto jo nenaudojau su reikalu, o tik pasižaidimui kelis
kartus pabandžiau :) Man kažkodėl atrodo, jog NFC nebuvimas "sugroja"
renkantis telefoną tik kokiam 0.1% naudotojų. IMHO.