Tema: Re: moto x play vs nexus 5x?
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-14 22:08:07
On 2016-02-14 21:41, Invertuota panda wrote:

> Laisvai gali gautis ir netgi didesnis. Vien viduriu nepakanka, juos
> reikia dar ir gerai suderint. Sitai pas motorolerius paprastai buna
> tvarkoj, o pas kitajozus - retai.

Kad gali gautis intensyviai naudojant, tai viskas aišku, bet naudojant
plius minus standartiškai, 1.5x tikrai neturėtų gautis. Be to, niekas
nedraudžia sulėtinti tą patį 810-ą snapdragoną iki 615-o lygio ir žėk,
gausis ir darbas nuo batarkės plius minus panašus. Bet visada turėsi
galios atsargas ir prireikus panaudosi.

> Plius naujesni viduriai nevisada reiskia kad taupesni. 810 snapdragonas
> sioje vietoje deja negatyvus pavyzdys.

Šitai gerai žinoma, bet kad 810-as smarvės turi irgi gerokai daugiau,
irgi faktas.

> Kur tie 1+2 pliusai pries nexus6?

Prašom:

1. DualSim;
2. LTPS IPS LCD (nebent esi Amoled megėjas, tada neužskaitom);
3. 4GB RAM vs 3GB (abejotinos vertės skirtumas, bet formaliai vis tiek
pliusas);
4. Snapdragon 810 + Adreno 430 vs Snapdragon 805 + Adreno 420;
5. Fingerprintas;
6. USB Type-C (nežinau ar galima dėti prie pliusų, bet tarkim tegul būna
čia, nes tikrai patogiau tokį kaišioti į telefoną);
7. front faced kamera 5 MP vs 2MP
8. simboliškai didesnė baterija.

Gal dar kokios nors smulkmenso, bet esmę išvardinau. be abejo, nexus 6
irgi turi pliusų prieš OnePlus2. Jei tektų rinktis iš šitų dviejų,
turbūt imčiau sau nexus 6, nors ir nemėgstu amoled ekranų. Bet tai būtų
toks labiau emocinis pasirinkimas, nes irgi nuo seno mėgstu motorolerius :)

> Tavo valia. As tai atvirksciai.

Be abejo. Tam ir yra platus pasirinkimas, nes nuomonės nebūtinai privalo
sutapti.