Tema: Re: Alkoholis po 22:00
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-02-25 17:20:32
Na ir dar pasakysi gyvename teisineje valstybeje kurioje nera korupcijos,
ypatingai alkoholio sektoriuje? Kaip yla is maiso galiu priminti Alitos
privatizavimo afera.

"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message
| Prie ko čia Petkevičius? Tu sklaidaisi teiginiais, kurie man atrodo
neteisingi arba neargumentuoti. Tavo argumentai gali būti neteisingi, bet
jie turi būti. O dabar atrodo jei ne kvailai, tai bent jau keistai - ne
išsilavinusio kalbos čia, o kaimo budulio.

> [...]
prokuroras.