Tema: Re: Alkoholis po 22:00
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-23 18:06:09
    Pagal tave tai normalus ir aiskus sprendimas ? Isivaizduoju, jau
Akropoliuj, salia skelbimo "Su vaikais ir nescias aptarnaujame be eiles"
kabanti "Chroniai aptarnaujami išvis prieš visus".

    Beje, apie alkoholio suvartojimo mažejima po šio įstatymo priemimo.
NIHUJA !!! Tik rinkos persiskirstymas. Jei iki Naujų aš žinojau dvi vietas,
kur samane varo, tai dabar jau žinau penkias. Eiliu nera, nes:

-aptarnaujami tik savi,
-aptarnaujami per taksistus. Skambini i bet kuria firma, sakai nuvaziuok pas
Poviliuka, paimk dvi baltos. Taškas taksista zino. Taksistas žino istatymu
skyles, kad iškvietima atlikus operatyvininkui,  jis atsipirktu tik maloniu
pokalbiu. Operatyvininkai tai žino ir taksisto net nekviečia.

Tasko pliusas pries mano pusiau legalu bara:

-nesant pinigu, galima pirkti barmatucha,
-kartu gali ir cigareciu nusipirkt su 50% nuolaida,
-yra zoles,
-nereikalauja asmens dokumento.

Bobutei ipaisyti bauda, kai istatymai keiciami tik del grozio.... Nu
teoriskai.