Tema: Re: Alkoholis po 22:00
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-02-24 17:50:04
O zinai gal jis nepirks to bloko maximoje, galvos isigysiu prie namu. Bet
prie namu brangu, jis nusipirks ne bloka bet pakeli. Vieni sakys jis nupirks
su atsarga, bet visai galimas dalykas del brangaus tabako ir apsunkinto
isigyjimo jis nusipirks tik pakeli. O tai jau sis tas, o isivaizduojate
zmogui norinciam mesti, kokia pagunda nusipirkti ta pakeli kai jis i tave
ziuri prie pat kasos. Galvojate tabako magnatai siaip sau tuos stendus
pastate? Prie kasu mirksincias pelenines pinigams deti isdalino?

"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message
| Nesuveskim vėl visko iki vieno žmogaus. Terpentimo požiūris šiuo atveju
suprantamas - jei galima be draudimų, o tiesiog šiek tiek apsunkinus pirkimą
sumažinti vartojimą, tai kodėl gi ne.

| Tik aš jau matau, kaip beveik susimokėjęs už pirkinius, bet nenusipirkęs
cigarečių žmogus sako "palaukit jūs čia visi prie kasos, aš tuoj" ir lekia
pirkti cigarečių tolimiausiam gale. Pasipiktinusių tų pačių nerūkančių tarpe
būtų begalinis...

> [...]
problemu...