Tema: Re: Alkoholis po 22:00
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-02-24 17:45:15
As niekada nerukiau ir nesiruosiu rukyti, bet man ne tas pats kaip
filipmoritzas zmonems i burnas kisa tabaka. Tarp tu zmoniu ateityje gali
buti ir mano vaikai, ko as visai nenoriu. Tabakas kaip ir alkoholis turi
buti sunkiai prieinamas. Bet tam visu pirma turi buti panaikinta korupcija
seime. Kol to nebus, traiskys, pjaus, plesh pacukai mus isbalusom akim
gatvese.

> [...]
| > |
| > |
| > |