Tema: Re: Alkoholis po 22:00
Autorius: Blynas
Data: 2009-02-24 14:44:12
Nesuveskim vėl visko iki vieno žmogaus. Terpentimo požiūris šiuo atveju suprantamas - jei galima be draudimų, o tiesiog šiek tiek apsunkinus pirkimą sumažinti vartojimą, tai kodėl gi ne.

Tik aš jau matau, kaip beveik susimokėjęs už pirkinius, bet nenusipirkęs cigarečių žmogus sako "palaukit jūs čia visi prie kasos, aš tuoj" ir lekia pirkti cigarečių tolimiausiam gale. Pasipiktinusių tų pačių nerūkančių tarpe būtų begalinis...