Tema: Re: Alkoholis po 22:00
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-22 21:31:24
Prekiauju tuo brudu (puse metu). Jeigu i krautuve atejo koks debilas ir
specialai sudauze buteli, man ji ka, paleist ? Apsaugos mygtukas ir migom
susimoka. Jei susimoka, tas butelis jau per apskaita praejo. Kaip man ji
grazinti ? Pasiimti ish dezes nauja buteli, vietoj jo padeti
apdauzyta/prasukta ir aiskint tiekejui, kad cia jo kalte ? Aš gal tip ir
daryčiau. Tik vienas niuansas - prie kasos pats nestoviu. Aiskinti
pardavejoms, kad ji turi su shnapsu daryti tokias makles, o po penkiu
minuciu pasakoti, kad ji turi buti sazining mano atzvilgiu ? NX NX NX !