Tema: Re: Alkoholis po 22:00
Autorius: Cube
Data: 2009-02-24 11:39:13
Linas Petkevičius wrote:
> Esi pasaulio bamba ir tavo elgesys yra statistinis ? Ar visdelto mano
> svaiciojimai paneigia LRS svaiciojimus,kad sitie istatymu pakeitimai
> pagerino situacija mano kaime ?

Tavo svaiciojimai remiasi viena klaidinga prielaida - jei alkoholio
visiek imanoma kazkokiais kitais budais gauti, vadinasi draudimas
bevertis. Visokie draudimai ir apribojimai ir nesiekia absoliuciai kazko
uzdrausti - idejus pakankamai pastangu imanoma gauti bet ka. Bet jie
riboja prieinamuma - t.y. kiek tu pastangu reikia ideti. Jei ju uztenka
visai mazai, tiesiog maksimoje tau po akimis stovi, tada vartos didensis
ratas zmoniu, o jei mes kelia gauti alkoholio apsunkinam, tai ne
kiekvienas, kuris tiesiog maksimoje paimtu, zinos taska ar kvies
taksista ir t.t. Aisku, jei kalbeti placiau, tai cia reikia ivertinti
daugiau veiksniu - mokescius, alkoholio taskuose kokybe ir galutiniame
rezultate gal tas draudimas nelabai naudos duoda, bet jei ziuresime tik
i tiesiogini poveiki - tai jis prieinamuma ir vartojanciu rata susiaurina.