Tema: Re: Alkoholis po 22:00
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-02-24 07:47:49
As visai apie kita, tabakas prie kasu yra pacioje geriausioje vietoje,
geresniu vietu buti negali, tai labai skatina tabako vartojima. Jeigu tabako
skyriu padaryti paciame atokiausiame PC centre galima kaip atskira skyriu
(tikrai nepavogs) tabako vartojimas stipriai sumazetu. Bet tam turetu buti
istatymas, nes prekybininkams tai zinoma visai nenaudinga.

"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message
| Dėl alkoholio. Negi dabar mūsų valdžios siekimą riboti alkoholio pardavimą
įgyvendinsim suteikdami jam pirmenybės teisę prie kasų?

| Dėl tabako. Dabar esant cigaretėms prie kasų po kasininkų akimis sugeba po
kelis blokus (!) cigarečių pavogti, o kas bus, kai jie bus salės gale?

> [...]
gala.