Tema: Re: Alkoholis po 22:00
Autorius: Blynas
Data: 2009-02-23 23:43:38
Dėl alkoholio. Negi dabar mūsų valdžios siekimą riboti alkoholio pardavimą įgyvendinsim suteikdami jam pirmenybės teisę prie kasų?

Dėl tabako. Dabar esant cigaretėms prie kasų po kasininkų akimis sugeba po kelis blokus (!) cigarečių pavogti, o kas bus, kai jie bus salės gale?

Tu pats save supratai? :) (nepiktai aš :))