Tema: Re: Alkoholis po 22:00
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-02-22 21:43:26
Linai man sunku pasakyti kaip ten tau sekasi, bet as tiekime dirbu jau 15
metu, pas mane dirba vadybininkai kurie yra ateje is ivairiu sriciu. Ir mums
pakeisti nuskelta, prasukta, nusukta ar pavogta buteli jokiu problemu
nesudaro. Tai yra iprasta praktika didmenineje prekyboje. Asmeniniai
santykiai tarp pardaveju ir vadybininku yra neikainuojami. Todel net
nenustebau, kad pacukus kaip pirmam kartui isvijo is PC.