Tema: Re: Alkoholis po 22:00
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-24 11:45:39
> visai mazai, tiesiog maksimoje tau po akimis stovi, tada vartos didensis
> ratas zmoniu, o jei mes kelia gauti alkoholio apsunkinam, tai ne
> kiekvienas, kuris tiesiog maksimoje paimtu, zinos taska ar kvies taksista
> ir t.t.

Bet šitie ir nera ta grupe, kuriems taikomas šis istatymas. Man apsunkins-
ash i taska neisiu (gal). O t'sakant kiaule purvyna visada susiras, o taigi
su kiaulemis mes ir norim kovot. Ash ne priesh tuos ribojimus, kaip rasiau -
man jie dabar ir kapeika dar duoda uzdirbt. Ash priesh tai, kad sitie
ribojimai vadinami rimtomis priemonemis kovojant su alkoholizmu, pasakojama
kaip viskas poto pasidare zashibis ir uzmirstama kita paveikslo puse.