Tema: Re: Alkoholis po 22:00
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-02-23 22:58:18
Ka ten argumentuoti ar kad tu zinai kur kas samane varo? Ar kokie taksitai
kur snapsa pardavineja? Zinai man pilnai uztenka laiko per diena ramiai
nueiti ir nusipirkti alkoholio, todel tavo svaiciojimai man nesuprantami. As
dienomis dirbu, naktimis miegu, savaitgaliais ilsiuosti tam, kad sukurti
kaskokia verte, sumoketi mokescius. O ne naktimis lakstyti po parduotuves ir
ieskoti alkoholio. Argumentu pakanka? Jei taip eik miegoti, ryt visiems i
darba.