Tema: Re: Apie medicinines komplikacijas ir draudima nuo ju
Autorius: Blynas
Data: 2009-02-23 23:54:26
Nu, rimtai. Man šioje diskusijoje lieka neatsakyti du klausimai, į kuriuos turėtų atsakyti mūsų signalizacijų meistras, kalbantis apie endontologus, susidaręs nuomonę iš vieno žmogaus pasakų:
1. Juokingosios komplikacijos;
2. Tas babajų sąrašas, kuris yra mūsų gerbiamai endontologei žinomas, girdėtas ir vertas pagarbos.

Na ir dar trečias, kurį Linas uždavė šiandien - o geras vairuotojas gali sukelti eismo įvykį?